poniedziałek, 10 czerwca 2013

Cudak od Maybelline – Rocket Volum’ Express Mascara

Kochane,

dzisiaj chcę Wam przedstawić mojego nowego faworyta wśród maskar.
Jakiś czas temu miałam na ten tusz dużą ochotę, ale jakoś nie przekonały mnie nie w pełni 100% pozytywne opinie dziewczyn w Internecie. Tak więc dałam sobie spokój, zwłaszcza, że maskar ci u mnie dostatek.

Moja koleżanka, która go kupiła nie była z niego zadowolona, ponieważ stwierdziła, że ma za krótkie rzęsy do tej szczoteczki i tusz trafił w moje ręce. I od momentu jak go pierwszy raz użyłam to się z nim nie rozstaję. Pokochałam go od pierwszego nałożenia na rzęsy. Ale zdaję sobie sprawę, że chyba jeszcze nie wynaleziono takiego tuszu, który by każdemu pasował, więc jest to tylko moja opinia. A więć Drogie Panie przedstawiam Wam cudaczka Maybelline Rocket Volum’ Express Mascara.


  
Zalety:
-        pięknie podkreśla rzęsy
-        pogrubia
-        wydłuża
-        nie kruszy się
-        szczoteczka bardzo wygodna w użyciu
-        nie uczula
-        przystępna cena


Wady:
-        na moich długich rzęsach pod koniec dnia odbija mi się tusz pod brwiami
-        poza tym wad brak


Szczoteczka jest dość duża z krótkimi wypustkami. Ja lubię silikonowe szczoteczki i bardzo mi podpasywała szczoteczka w tym tuszu. Dobrze mi rozczesuje rzęsy i nie potrzebuję nie wiadomo ile warstw by rzęsy ładnie wyglądały. Zazwyczaj po dobrym wytuszowaniu, na dzień starcza mi jedna warstwa. W przypadku wieczorowego makijażu i wytuszowaniu kilkoma warstwami (zazwyczaj nakładam 2) daje naprawdę efekt WOW. Odkąd zaczęłam go używać to wiele osób komplementowało moje rzęsy. :)




Trwałość tuszu jest bardzo dobra. Po całym dniu pracy wieczorem tusz jeszcze ładnie wygląda. Nie kruszy się ani nie robi „efektu pandy”.

Tak moje rzęsy prezentują się bez tuszu:



A tak z tuszem:


Podsumowując ja jestem z tego tuszu bardzo zadowolona. Stał się od dziś moim numerem jeden wśród posiadanych maskar. Nawet przyćmił ostatniego ulubieńca z Lovely Pump Up.

Oto kilka zdjęć ( przepraszam z góry za jakość ale niektóre robione są telefonem, gdyż są to zdjęcia z różnych dni ) :)







I to na tyle. Mam nadzieję, że pomogłam niektórym dziewczynom, które miały ochotę na ten tusz. Zdecydowanie polecam.

Buziaki
Martyna

4 komentarze:

  1. jakie rzęsy !! stworzone do malowania
    boskie !
    http://margarittasdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz piękne, dłuuuuuuuuuugie rzęsiska! Tez bym chciała takie mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega rzesy ! :)

    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń