poniedziałek, 30 grudnia 2013

Moc szyku i elegancji, czyli Chanel Rouge Allure Velvet

Witajcie Kochani,

każda kobieta pragnie skrywać w swojej torebce takie małe cudo od Chanel.
Ja, dzięki mojemu kochanemu Gwiazdorkowi, a raczej siostrzanemu Gwiazdorkowi, mam ta niesamowitą przyjemność.

Chanel to klasa sama w sobie !

W mojej kosmetyczce zamieszka la szminka Chanel Rouge Allure Velvet Luminous Matte Lip Colour w odcieniu 37. 



Jest to przepiękna matowa malina. Kolor cudowny. Idealnie dobrany do typu mojej karnacji i oprawy oczu.
Gwiazdorek sie spisał :)
:*



Szminka jest niesamowicie trwała i nie wysusza ust, o co nietrudno przy matowym wykończeniu.

Zakochałam sie w tej szmince i wiem, że na wielkie wyjścia to będzie mój numer 1 :)





Buziaki Kochane i do następnego :)
Martyna

7 komentarzy:

  1. ta pomadka rewelacyjne Ci pasuje, mam na myśli jej kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, pozdrowienia po sąsiedzku ;P

    psychadelicgirl.bolgspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie :) Na takiej ślicznej buźce każdy kolor wygląda pięknie, ale ten niesamowicie Ci pasuje!

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Prawdę mówię i trzymam za Ciebie kciuki :)

      A teraz ja dziękuje Tobie :*

      Usuń