poniedziałek, 6 stycznia 2014

Catrice Camouflage Cream - super jakość w przystępnej cenie

Witajcie kochani,

jak to w życiu kobiety bywa niespodzianki na naszej twarzy potrafią wyskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie. I co wtedy? Jak sobiez nimi poradzić? Czym je zakryć?

Dziś przedstawię Wam agenta do zadań specjalnych, który całkowicie skradł moje serce.

Mowa tutaj o korektorze/kamuflarzu firmy Catrice

Catrice Camouflage Cream - ja mam go w odcieniu 020 Light Beige



Moja cera nie jest idealna. Mam kilka zmian na policzkach, które staram się zakryć. 
Ten kamuflarz radzi siebie z nimi pierwszorzędnie. Zarówno nakładany pod podkład jak i na sprawdza się świetnie. Zakrywa 100% to co zamierzam ukryć !

Kamuflarz ma bardzo plastyczna i kremową konsystecję, pod wpływem ciepła paców doskonale się rozprowadza i wtapia w skórę.



Nie ciemnieje na twarzy i przypudrowany trzyma się cały dzień.
Idealnie poradzi sobie z niedoskonałościami, zaczerwienionymi miejscami, zasinieniami czy przebarwieniami.

Nadaje się również jako korektor pod oczy, chociaż ja go raczej nie używam w tym celu. 
Nie mam dużych zasinień pod oczami, więc nie potrzebuję dużego krycia w tej okolicy. Dla dziewczyn, które zmagają się z sińcami pod oczami nada się idealnie !



Jak widać zużycie mojego kamuflarzu jest mega duże, co świadczy o tym jak często go używam :)

Cena jest bardzo niska jak na jakość którą oferuje firma Catrice - otóż za 3g świetnego i wydajnego produktu zapłacimy niecałe 13 zł !!!!!!!

Jest porównywany do kultowego korektora z MAC Studio Finish Concealer, na którego choruje od dłuższego czasu. Ale powiem szczerze, że kamuflarz Catrice tak doskonale sobie radzi z moimi problemami, że nie wiem czy jest sens wydawać kilka razy więcej pieniędzy na korektor MAC ! 

Ja znalazłam swój ideał !

Także jeśli potrzebujecie czegoś co poradzi sobie z cerą problematyczną, a nie chcecie wydawać dużo pieniędzy - zajrzyjcie do szafy Catrice w drogerii Natura !

Co prawda gama kolorystyczna nie jest mega szeroka, ale zapewniam, że każda z Was znajdzie coś dla siebie :)

Pozdrawiam
Martyna <3

3 komentarze:

  1. Kosmetyki z catrice są ogólnie bardzo dobre i mają świetne ceny ;))
    bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, naprawdę jestem zadowolona z ich kosmetyków :) Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  2. a może post o używaniu bronzera??

    OdpowiedzUsuń